7 Mayıs 2010 Cuma

Bi ben eksiktim!!!


Baktım bu blog olayları baya almış yürümüş benim neyim eksik dedim hemencik balıklama daldım. Hem güzel bişi ya bin bilirsen bi bilene sor demişler. Herkes birbirine destek oluyo, çok güzel paylaşımlarda bulunuyo bizde böylece cahil kalmıyoruz herşeyin en doğrusu öğreniyoruz yada birinin hayatında kendimizden bi parça buluyoruz, birbirimizden destek alıyoruz.


Herneyse, bi türlü karar veremedim makyaj blogu mu olsa, yemek blogu mu, moda blogu mu yoksa günlük mü. Şimdi makyaj olsa dedim bu işi çok güzel yapan arkadaşlar var benimde zevkle takip ettiğim, yemek blogu olsa tamam güzel yemek yaparım ama e ben o kadar çok yemek yapmıyorum ki zaten, moda olsa yok oda olmaz, günlük olsa benimki biraz sıkıcı olur vee en sonunda herşeyden birazcık olsun dedim. Yani bu blog ta her an herşeyle karşılaşabilirsiniz. İşte ne kadar kararsız bi insan olduğum şu yazıda bile iki dakkada çıktı ortaya aman bizde göynümüzün götürdüğü yere gideriz. Daha fazla uzatmayayım hoşgeldimm bennnn :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder